Search
Close this search box.

متخصص ایمپلنت دندان

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید در صورتی که یک یا چند دندان شما افتاده و نیاز به درمان ایمپلنت دندان دارید، انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان بسیار مهم است.

نکته مهم این است زمانی که می خواهید با صرف هزینه بالا دندان جدیدی داشته باشید باید تمام ریسک فاکتورهای شکست ایمپلنت دندان را کاهش دهید.

برای مشاوره و معاینه رایگان توسط متخصص فرم زیر را تکمیل نمایید، پذیرش کلینیک برای هماهنگی زمان دقیق معاینه با شما تماس خواهد گرفت.

مراجعه به ایمپلنتولوژیست و جراح دهان و دندان خوب یکی از مهم ترین ریسک فاکتورهای موفقیت کاشت ایمپلنت است؛ بنابراین برای پرداخت هزینه بالای ایمپلنت دندان شک نکنید.

1- کلینیک دندانپزشکی ترنج

شماره تماس کلینیک: 02177702655

اینستاگرام: toranjdentalclinic

آدرس : تهران، فلکه دوم تهرانپارس، فرجام شرق، روبروی اداره برق، کلینیک دندانپزشکی ترنج​

به یاد داشته باشید که جراحی درمان ایمپلنت دندان فرآیند پیچیده‌ای است که در آن پریودنتیست‌ها، پروستودنتیست‌ها، ایمپلنتولوژیست، جراح‌های فک و دهان و متخصص ایمپلنت دندان درگیر هستند

در کلینیک دندانپزشکی ترنج تمام خدمات مربوط به ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت انجام می‌شود. برای معاینه رایگان با متخصص ایمپلنت دندان کافی است فرم زیر را تکمیل نمایید.

برای مشاوره و معاینه رایگان توسط متخصص فرم زیر را تکمیل نمایید، پذیرش کلینیک برای هماهنگی زمان دقیق معاینه با شما تماس خواهد گرفت.

برای نمونه تعدادی عکس قبل و بعد درمان ایمپلنت دندان را با هم ببینیم.

ایمپلنت دندان
قبل و بعد درمان ایمپلنت دندان
قبل و بعد از ایمپلنت دندان
نمونه کار ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی ترنج مجهز به بیهوشی می‌باشد فلذا اگر از انجام ایمپلنت ترس و هراس دارید، طی بیهوشی کارهای کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت انجام می‌شود تا تجربه نامناسبی از دندانپزشکی نداشته باشید.

شاید این سوال برای شما پیش آید که اگر دیابت داشته باشیم آیا می‌توانیم کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهیم یا خیر.

اگر دیابت کاملا کنترل شده باشد، می‌توان این کار را انجام داد. در این ویدئو درباره کاشت ایمپلنت دندان برای افراد دیابتی به صورت کامل توضیح داده‌ایم.

برای مشاوره و معاینه رایگان توسط متخصص فرم زیر را تکمیل نمایید، پذیرش کلینیک برای هماهنگی زمان دقیق معاینه با شما تماس خواهد گرفت.

2- دکتر محمد جعفریان

دکتر محمد جعفریان، فلوشیپ ایمپلنت در شهر تهران است که از طریق این اطلاعات تماس می‌توانید با ایشان ارتباط بگیرید.

آدرس مطب: خ ولیعصر- پایین تر از م ونک نرسیده به پل روگذر شهید همت ساختمان 1266ط ۲ واحد 6

شماره تماس مطب: 02122432560

برای مشاهده نمونه‌های قبل و بعد درمان در اینستاگرام کلیک کنید.

3- دکتر شفیعی

مرکز ایــمپلنت دنـدان شـرق تـهران

آدرس: تهران، خيابان رسالت، بعد از چهار راه سر سبز بين مدائن و مهر، پلاک 492

شماره تماس: 02177491682

آدرس سایت: drshafiei.com

4- کلینیک دندان‌پزشکی دکتر آیت

آدرس: تهران، خیابان طالقانی بعد از تقاطع مفتح پلاک 166 (ساختمان آرمان اقتصاد) طبقه سوم

اینستاگرام: dr.ayat.dentalclinic

آدرس سایت: dr-ayat.com

شماره تماس کلینیک: ۰۲۱۵۷۷۶۰۰۰۰

در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت علاوه بر ایمپلنت دندان خدمات متنوع دندانپزشکی همچون ارتودنسی، لمینت و کامپوزیت ونیر انجام می‌شود.

همچنین این دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه‌های:

تیم دندانپزشکی کلینیک دکتر آیت با دقت و ظرافت مورد نیاز، به تمام نیازهای دندانپزشکی شما پاسخ می‌دهد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات باکیفیت و مقرون‌بصرفه در حوزه دندانپزشکی تشکیل شده است و در لیست بهترین مراکز ایمپلنت در تهران جای دارد.

شما می‌توانید از خدمات این کلینیک با اطمینان و اعتماد به نفس استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از هرگونه اقدام برای انجام کارهای مربوط به دندانپزشکی همچون طراحی و زیبایی خط لبخند، ایمپلنت دندان، جراحی و … حتما سری به مجموعه دکتر آیت بزنید.

5- کلینیک دکتر عزیز گشاده‌ رو

آدرس: تهران، الهیه، تقاطع کوچه دشتی با عظیمی، پلاک 4 ساختمان آرمه کامپلکس، طبقه ۶

اینستاگرام: dr_aziz_goshaderoo

شماره تلفن: 02126606157

سایت: drgoshaderoo.com

کلینیک دندان‌پزشکی دکتر گشاده‌رو یکی از معتبرترین و پیشروترین مراکز در حوزه دندان‌پزشکی در تهران است. این مجموعه متشکل از برترین اساتید دانشگاه بوده و به شما خدمات درمانی و زیبایی با کیفیت ارائه می‌دهد.

تمامی اعضای تیم مجرب این مرکز دارای تجربه طولانی و تخصص بالایی در زمینه دندان‌پزشکی هستند و با استفاده از آخرین متدها و فناوری‌های پیشرفته، خدماتی بی‌نظیر را به مراجعین خود عرضه می‌دارند.

قبل و بعد ایمپلنت دندان، مرکز ایمپلنت دندان در تهران

در کلینیک دندان‌پزشکی دکتر گشاده‌رو، به جز خدمات درمانی عمومی، خدمات دیگری مانند ایمپلنت، ارتودنسی، روتوش کامپوزیت، بریج و … ارائه می‌شود.

با اینکه کیفیت خدمات بسیار بالا است، اما قیمت‌های این کلینیک در مقایسه با سایر مراکز مشابه بسیار مناسب هستند.

6- مطب دکتر الهام وزیری نهاد

آدرس: تهران، ظفر، بزرگراه مدرس شمال دستگردی – ظفر شرقی، پلاک 197،

آدرس پیج اینستاگرام: drelhamvaziri

شماره تماس: 09902617190

سایت: drelhamvaziri.com

دکتر الهام وزیری یک متخصص ایمپلنت برجسته در تهران است. ایشان برای اصلاح لبخند و انجام ایمپلنت زیبایی از متریال مرغوب و فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند.

با سابقه‌ای درخشان و کار با معروف‌ترین برندهای تولیدکننده ایمپلنت در جهان، ایشان از بهترین متخصصان ایمپلنت در تهران برشمرده می‌شوند.

دکتر الهام وزیری مدرک دندانپزشکی خود را از مرکز UCL که یکی از دانشگاه‌های معتبر در ایالات متحده به شمار می‌رود، دریافت کرده است.

در مطب دکتر الهام وزیری، انواع فرایندهای اصلاح لبخند و ایمپلنت زیبایی با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و بهترین متریال‌ها ارائه می‌شود.

ایشان با تخصص و تجربه خود، امکان ایجاد لبخندی زیبا و طبیعی را برای بیماران فراهم می‌کنند. با توجه به مدرک بین‌المللی و تخصص ایشان در زمینه ایمپلنت، می‌توانید به طور مطمئن نوبت خود را در مطب دکتر الهام وزیری رزرو کنید و از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ایشان بهره‌مند شوید.

7- کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان دکتر اختری

آدرس: تهران، میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گل‌ها، ساختمان پزشکان ویدا، طبقه دوم، واحد8

آدرس پیج اینستاگرام: dr-akhtari

شماره تماس: 02188026826

آدرس سایت: implantcenter.co

کلینیک دکتر اختری یکی از بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌های دندان‌پزشکی در نظر گرفته می‌شود. این مجموعه خدمات جامعی از جمله ایمپلنت را با تعرفه ثابت و قیمت عالی ارائه می‌دهد.

در این کلینیک، همه افراد همیشه با رضایت کامل از خدمات دریافتی و قیمت بسیار مناسب آنجا خارج می‌شوند. این مجموعه به شما امکان ارائه تمامی خدمات مربوط به ایمپلنت را از مراحل اولیه تا پایان با کیفیت بسیار عالی می‌دهد. به علاوه، نیازی به مراجعه به مکان‌های دیگر برای خدمات مانند عکسبرداری نخواهید داشت.

8- مرکز ایمپلنت ایران‌زمین

آدرس: تهران – میدان ونک خیابان برادران شریفی – پلاک

اینستاگرام: iranzamindental

شماره تلفن: 02188883006

آدرس سایت: iranzamindental.ir

مرکز ایران‌ زمین، یکی دیگر از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا توجه بسیاری از مراجعان را جلب کرده است.

مراجعین محترم می‌توانند به صورت حضوری یا تلفنی از مرکز ایران زمین نوبت گرفته و با قیمت مناسب‌ از خدمات با کیفیت بالا بهره‌مند شوند. ایران‌ زمین توجه بسیاری به رضایت مشتریان خود دارد و با ارائه خدمات با کیفیت، به مراجعه کنندگان حس رضایت می‌بخشد.

اگر به دنبال ایمپلنت با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، ایران‌زمین گزینه‌ای مناسب و‌ عالی برای شما خواهد بود.

9- کلینیک دکتر احسان بیرنگ

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان جنوبی، پلاک 14، برج الماس، طبقه اول، واحد 14

آدرس پیج اینستاگرام:drbirang

شماره تماس: 0212635542 02126355128

آدرس سایت: drbirang.com

کلینیک دکتر احسان بیرنگ، یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مطب‌های دندان‌پزشکی در تهران و در کل کشور است.

این کلینیک با ارائه خدمات جامع دندان‌پزشکی در سطوح بسیار بالای کیفیت و دقت، تاکنون هیچ بیماری ناراضی نداشته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه اجرای ایمپلنت دیجیتال است که در کشور به صورت محدود انجام می‌شود.

علاوه بر این، وب‌سایت کلینیک دکتر احسان بیرنگ، یک بانک اطلاعاتی کامل شامل ویدئوها و مقالات مرتبط با دندان‌پزشکی را در اختیار عموم قرار داده است. بدین ترتیب به افزایش آگاهی مردم در این حوزه کمک بسیاری می‌کند.

برای دریافت نوبت از بهترین مرکز ایمپلنت در تهران، شما می‌توانید از راه‌های ارتباطی مذکور استفاده کنید.

10- ایمپلنت سنتر

آدرس: تهران، جنت‌آباد مرکزی، روبروی بلوار بعثت، بالای بانک شهر، طبقه 4

آدرس پیج اینستاگرام: genic_ clinic

شماره تماس: 02146134318

سایت: https://implantcenter.clinic

ایمپلنت سنتر را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران به شما توصیه کرد. وب‌ سایت این مرکز دارای نرخ تعرفه واضحی برای تمام خدمات مرتبط با ایمپلنت است. در حالی‌که بسیاری از مطب‌ها هزینه‌های بالا و غیر واقعی را از بیماران دریافت می‌کنند، ایمپلنت سنتر با این ویژگی از سایر رقبا متمایز می‌شود.

ساعت کاری بسیار مناسب این مرکز نیز یکی از نکات مثبت آن است و تمام افراد می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 8 شب به این مرکز مراجعه نمایند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر دندان‌پزشکی در ایمپلنت سنتر، گارانتی ایمپلنت‌های این مجموعه به شمار می‌آید. 

ایمپلنت‌های با کیفیت و ارزش بالا با گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌شوند. همچنین، این مرکز خدمات روکش تمام سرامیک برای دندان‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

11- کلینیک دکتر قمری

آدرس: تهران، بلوار آیت‌الله کاشانی، نرسیده به خیابان مهران، ساختمان مهر، پلاک 91، طبقه 3، واحد 9

اینستاگرام: doctorghamari

تلفن : 02144093978 – 02144092889

آدرس سایت: dralighamari.com

دکتر علی قمری، یکی از برترین جراحان لثه و متخصصین ایمپلنت در تهران، معرفی می‌شود.

دکتر قمری به عنوان موسس بهترین مرکز ایمپلنت در تهران شناخته می‌شود. او به لحاظ تجربه‌ای که در زمینه مشکلات دهان، دندان و لثه دارد، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ایمپلنت شناخته می‌شود.

دکتر قمری از دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در مقطع دکترای دندانپزشکی عمومی فارغ‌التحصیل شده است.

ایشان همچنین فارغ‌التحصیل دانشکده دندانپزشکی همدان در مقطع تخصص پریودانتیکس یا همان جراحی لثه و ایمپلنت بوده و بورد تخصصی را پریودانتیکس دارد.

او با بیش از یک دهه تجربه فعالیت حرفه‌ای در حوزه درمانی فعالیت می‌کند و رضایت بسیاری از مراجعین را کسب کرده است. پیش از انجام هر فرآیند دندان‌پزشکی مانند طراحی و زیبایی خط لبخند، ایمپلنت دندان، جراحی سینوس لیفت و …، مشورت با دکتر قمری خالی از لطف نیست.

12- دکتر حسینیان

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، مقابل بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی

آدرس پیج اینستاگرام: dr.hosseinyan

شماره تلفن: 02188207926

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان در تهران با ارائه خدمات برتر و کیفیت بالا، این مرکز توانسته است رضایت همه بیماران را به دست آورده و شهرت خود را در زمینه ایمپلنت بالا ببرد.

پرسنل مجرب و حرفه‌ای مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان قادر به ارائه خدمات متنوعی در حوزه دندانپزشکی هستند. از جمله خدمات این مرکز می‌توان به جراحی فک با آخرین تکنولوژی روز دنیا، پیوند استخوان و لیفت سینوس اشاره داشت.

همچنین، این مرکز از تکنولوژی ایمپلنت دیجیتال بهره می‌برد که به شکل سه‌بعدی ارائه می‌شود و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار مراجعین می‌گذارد.

با انتخاب مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان، شما می‌توانید با خیال آسوده مشکلات خود را در ارتباط با ایمپلنت و سایر خدمات دندانپزشکی به این مرکز بسپارید و از خدمات با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته آن بهره‌مند شوید.

13- کلینیک دندانپزشکی آدرینا

آدرس: نارمک، خیابان دردشت، پایین‌تر از خیابان حاجی صادقی پلاک 164

اینستاگرام: @adrinadenta

تلفن: 02177933549

سایت: mdpi.pro

کلینیک دندانپزشکی آدرینا به عنوان یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در شرق تهران شناخته می‌شود. این کلینیک ارائه‌دهنده تمامی خدمات دندانپزشکی تخصصی از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت و کامپوزیت زیبایی است.

علاوه بر این، کلینیک آدرینا تمامی خدمات دندانپزشکی عمومی مانند عصب‌کشی، پرکردن و ترمیم دندان را هم در دستور کار خود دارد. یکی از مزیت‌های این مرکز ارجاع بیماران به مراکز تخصصی دیگر در صورت نیاز است.

14- کلینیک دکتر روزبه پهلوان

آدرس: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پلاک ۴۸، واحد ۱ شمالی

اینستاگرام: drpahlevan.imp

تلفن تماس:  (021) 22665982– 09120584070

دکتر پهلوان یکی دیگر از متخصصین جراحی زیبایی فک و صورت با بورد تخصصی جراحی فک است.

وی عضو انجمن جراحان فک و صورت ایران هستند و تجربه و تخصص وسیعی در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی صورت دارند.

از جمله خدمات کلینیک ایشان می‌توان به جراحی بینی، جراحی چانه، جراحی گونه، جراحی فک، لیفت صورت و پروتز صورت‌ اشاره کرد.

دکتر پهلوان با توجه به تجربه فراوان و عضویت در انجمن جراحان فک و صورت ایران از جمله گزینه‌های پیشنهادی در این زمینه به شمار می‌رود.

15- کلینیک دکتر یزدی‌ زاده

آدرس: سعادت‌آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان بخشایش، نبش کوچه بهار پنجم (روبروی بیمارستان عرفان)، ساختمان پیلوت، شماره 6-20، طبقه 4، واحد 12

آدرس پیج اینستاگرام: dryazdizadeh

شماره تماس: 02126763214 – 02126763225

آدرس سایت:  https://dryazdizadeh.com

کلینیک دکتر یزدی‌ زاده به دلیل داشتن سبک ویژه در درمان بیماران، به عنوان یکی از انواع بهترین مرکز ایمپلنت در تهران شناخته می‌شود.

در واقع، آن‌چه که اکثر مردم را از دندان‌پزشکی می‌ترساند، درد است و این کلینیک با روش‌های درمان بدون درد، این ترس را برطرف کرده است.

شما می‌توانید با اطمینان و آرامش خاطر مشکلات دهان و دندان خود، شامل ایمپلنت، را به این مرکز مراجعه کنید. دکتر یزدی ‌زاده همچنین یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران محسوب می‌شود و در این زمینه نیز سابقه‌ای درخشان و رضایت‌بخش دارد.

متخصص کاشت دندان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مهمترین ویژگی یک متخصص کاشت ایمپلنت دندان این است که مجوز و گواهینامه های لازم برای کاشت ایمپلنت های دندانی را داشته باشد. بهترین انتخاب برای انجام موفق درمان ایمپلنت دندان این است که به یک ایمپلنتولوژیست به جای دندانپزشک عمومی مراجعه کنید. چون ایمپلنتولوژیست یا جراح دهان و دندان آموزش های لازم را در زمینه ایمپلنت دندان دیده است.

همچنین بخوانید: تاثیرات سیگار بر ایمپلنت دندان

سوالات مهمی که در انتخاب یک متخصص ایمپلنت خوب باید بپرسید؟

  1. آیا فضای کافی و استریل در مطب متخصص خوب ایمپلنت دندان وجود دارد ؟
  2. آیا هنگام مراجعه به مطب مدت زمان زیادی باید منتظر بمانم ؟
  3. در مواقع اضطراری چطور می توانم به او مراجعه کنم؟
  4. آیا با روش های پیشرفته جراحی درمان ایمپلنت دندان به خوبی آشنا است؟
  5. متخصص چه ساعت هایی در مطب حضور دارد؟
  6. آیا رفتن به مطب او مسیر راحتی دارد؟

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن پاسخ سوالات خود درباره درمان های دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان در تهرانپارس می توانید با کلینیک دندانپزشکی ترنج تماس بگیرید.

به یاد داشته باشید برای انجام درمان ایمپلنت دندان حتما به ایمپلنتولوژیست ها مراجعه کنید چرا که دندانپزشکان عمومی معمولاً امور مربوط به دندانپزشکی پایه مانند چکاپ های منظم و پاکسازی دهان و دندان روتین را انجام می دهند.

البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات نیز بیماران نیاز به درمان ‌های دندانپزشکی مانند پر کردن پوسیدگی ها و عصب کشی دارند که دندانپزشک عمومی می تواند پیش از شروع عمل جراحی درمان ایمپلنت دندان انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک دندانپزشکی نرنج

برای رزرو وقت لطفا فرم زیر را تکمیل کنید در اسرع وقت با یکی از شماره های کلینیک (02177737762 ، 02177702655) برای قطعی کردن نوبت‌تان با شما تماس می‌گیریم.

درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. به زودی پذیرش کلینیک برای تعیین زمان معاینه و پاسخ به سوالات‌تان با شما تماس خواهد گرفت.