Search
Close this search box.

متخصص ارتودنسی در تهرانپارس

اگر به دنبال متخصص ارتودنسی در تهرانپارس هستید که از کیفیت کار و رضایت و لبخند زیبای خود پس از انجام ارتودنسی اطمینان داشته باشید پیشنهاد ما به شما کلینیک دندانپزشکی ترنج است.

انتخاب یک متخصص ارتودنسی با تجربه در نتیجه درمان شما تاثیر به سزایی دارد برای هر کدام از روش های ارتودنسی مثل لینگوال ، ثابت و نامرئی و … متخصص ارتودنسی را انتخاب کنید و با خیال راحت و آسوده مراجعات پی در پی خود را که توسط کلینیک رزرو می‌شود انجام دهید.

برای معاینه رایگان توسط بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران فرم زیر را تکمیل نمایید تا پذیرش کلینیک برای تعیین زمان معاینه رایگان ارتودنسی و مشاوره با شما تماس بگیرد.

برای مشاوره و معاینه رایگان توسط متخصص فرم زیر را تکمیل نمایید، پذیرش کلینیک برای هماهنگی زمان دقیق معاینه با شما تماس خواهد گرفت.

چرا ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی ترنج را انتخاب کنم؟

کلینیک دندانپزشکی ترنج درمان انواع ارتودنسی دندان را توسط دکتر سهراب آصفی متخصص ارتودنسی و استاد دانشگاه همراه با پیش پرداخت کم و اقساط بلند مدت به شما ارائه می‌دهد.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی دندان (Orthodontic) را این گونه می توان تعریف کرد که از دو ریشه ارتو، و دنسی تشکیل می شوند.

ارتو یعنی صاف کردن و دنسی به معنای دندان می باشد.

باید بدانید که ارتودنسی علم و تخصص بسیار وسیعی دارد و در بیشتر موارد درمان هایی که در حیطه ارتودنسی انجام می شوند به قدری حیرت انگیزند که فقط می توان آن ها را معجزه علم دندانپزشکی دانست.

از این رو ارتودنسی اولین شاخه تخصصی در علم دندانپزشکی و دومین تخصص در کل دنیای دندانپزشکی است که مشکل بیمارانی که از نامرتب بودن دندان هایشان رنج می برند را به راحتی حل می کند.

قبل و بعد از ارتودنسی در شرق تهران
قبل و بعد از ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

انواع ارتودنسی (Orthodontics)

تشخیص اینکه شما به کدامیک از ارتودنسی های زیر نیاز دارید توسط بهترین دکتر ارتودنسی در تهران انجام می‌شود.

ارتودنسی ثابت :

معمولا ارتودنسی ثابت دندان در افراد بالای 12 سال قابل انجام می باشد. در نوع ارتودنسی ثابت دندان در ارتودنسی دندان براکت‌ها توسط چسب مخصوص ارتودنسی به دندان های بیمار چسبانده می شوند.

در ارتودنسی ثابت، امکان جدا کردن براکت‌های ارتودنسی از دندان‌ها وجود ندارد و به دندان‌ها در طول درمان چسبیده و همراه بیمار خواهد بود. ارتودنسی ثابت به 3 صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • براکت‌های فلزی
  • براکت‌های سرامیکی
  • ارتودنسی پشت دندانی

برای نمونه این کیس روش درمانی آن ارتودنسی ثابت بوده است که فرآیند درمانش به شرح ذیل بوده است.


درمان نامرتبی شدید دندانی و نیش‌های برجسته (فلش سبز) و اصلاح میدلاین (خط مشکی) با ارتودنسی ثابت به همراه کشیدن دندان‌های آسیای کوچک.

بیمار: خانمی ۲۴ ساله

طول درمان: ۲۱ ماه

قبل و بعد درمان ارتودنسی ثابت

برای مشاهده نمونه‌های قبل و بعد درمان در اینستاگرام کلیک کنید.

همچنین این بیمار هم که طول درمان آن 19 ماه بوده است ار ارتودنسی ثابت استفاده کردیم.

درمان کراس بایت (عقب بودن) دندان لترال چپ بالا و بیرون زدگی دندان‌های نیش با ارتودنسی ثابت دو فک به همراه رفع تنگی قوس بالا با دستگاه هایرکس و کشیدن دندان‌های پرمولر

طول درمان: ۱۹ ماه

همان‌طور که مشاهده می‌کنید بعد از درمان، دندان لترال (فلش) از پشت دندان نیش پایین خارج شده و دندان‌های نیش بالا (زرد) و پایین (صورتی) در اورجت (فاصله طرفی) مناسبی از هم قرار گرفته‌اند. میدلاین دندانی نیز در طی درمان اصلاح شد.

قبل و بعد درمان ارتودنسی ثابت

ارتودنسی نامریی:

ارتودنسی نامرئی دندان به هر نوع ارتودنسی غیر قابل دید گفته می شود. مانند: ارتودنسی با clear aligner ها ، ارتودنسی با براکت های سرامیکی ، ارتودنسی لینگوال از این رو ارتودنسی معمولی که با براکت های فلزی انجام می شود ارتودنسی مرئی می باشد.

ارتودنسی دیمون :

نکته مهم درباره ارتودنسی دیمون دندان این است که استفاده از ارتودنسی دیمون برای متخصص ارتودنسی راحت‌تر از ارتودنسی معمولی با براکت های فلزی است. چرا که نیازی به حلقه های الاستومری (اورینگ) دور براکت ها نیست و براکت خود به خود کیپ می شود.

ارتودنسی لینگوال :

درواقع در ارتودنسی لینگوال دندان، سیم‌ها و براکت‌های فلزی در سطح پشتی دندان هستند و به طرف زبان قرار می گیرند.

ارتودنسی فانشکنال:

درمان های ارتودنسی فانکشنال یکی از زیر شاخه های جالب ارتودنسی است که شاید بیشتر مردم با آن آشنایی نداشته باشند. ارتودنسی فانکشنال در اصل ترغیب یا ممانعت از رشد فک بالا یا پایین به اهداف درمانی می باشد

ارتودنسی متحرک:

ارتودنسی متحرک دندان معمولا برای اصلاح جزئی دندان یا ناهنجاری فک استفاده می شود ارتودنسی متحرک دندان به صورتی می باشد که فرد می تواند در آن بریس های ارتودنسی دندان را در آورد و دوباره در جای خود قرار دهد.

ارتودنسی اطفال:

ارتودنسی کودکان راحت تر و سریع تر انجام می شود زیرا در سنین کودکی رشد و تکامل استخوان و فک کامل نشده است و دندان ها به راحتی می توانند جا به جا شوند تا به جایگاه استاندارد خوب دست یابند.

قبل از ارتودنسی باید بدانید

جالب است بدانید که ارتودنسی از آن دسته از درمان های دندانپزشکی می باشد که به دلیل طولانی بودن مدت زمان درمان امکان بروز برخی مشکلات در طی آن وجود دارد در انتخاب این روش درمان و مدت زمان آن یک متخصص با تجربه ارتودنسی می تواند بیمار را راهنمایی کند انتخاب یک وسیله ارتودنسی مناسب هر فرد و طرح درمان ویژه او تنها توسط پزشک با تجربه تجویز می‌شود در ادامه مطلب به نکاتی که قبل از ارتودنسی دندان لازم است بدانید اشاره می کنیم :

1_ در درمان ارتودنسی (Orthodontic treatment) به ندرت مشکلات اورژانسی پیش می ‌آید، اما لازم به ذکر می باشد که اگر احساس کردید که باید هر چه زودتر به متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) مراجعه کنید توصیه می شود این کار را انجام دهید گاهی در صورت شکستن و آسیب دیدن وسایل ارتودنسی ممکن است این نیاز به مراجعه در شما ایجاد شود

2_ معمولا درد از عوارض درمان ارتودنسی نیست متخصص ارتودنسی می داند که برای هر فرد چگونه درمان را پیش ببرد تا بدون عوارضی چون تحلیل ریشه، درد، تحلیل استخوان و … درمان به انجام برسد

3_  در شروع درمان ارتودنسی ممکن است خراش ها و آزردگی  هایی برروی پوشش مخاطی دهان به وجود آید که جای نگرانی نیست این آزردگی ها به دلیل وسایل ارتودنسی ثابت هستند. درمان آن ها، استفاده از موم محافظ است که روی این وسایل به تشخیص متخصص ارتودنسی قرار داده می شود

4_ یکی دیگر از عوارضی که در طول مدت درمان ارتودنسی مشاهده می ‌شود ایجاد لکه‌ های سفید روی دندان‌ ها است. مهم است بدانید که این مشکل در اثر رعایت نکردن اصول بهداشتی در طولانی مدت رخ می ‌دهد. لکه ‌های سفید بیشتر در اطراف براکت ‌های ارتودنسی در دهان شما ایجاد می ‌شوند نکته قابل توجه این است که اگر به این لکه ‌ها توجهی نشود ممکن است به پوسیدگی دندان‌ هایتان منجر شوند

5_ رعایت بهداشت دهان و دندان در طی درمان ارتودنسی اهمیتی دو چندان پیدا می‌کند. التهاب لثه ‌ها یکی دیگر از عوارضی است که نتیجه اهمیت ندادن به اصول بهداشتی است. با پیدایش التهاب، سرعت حرکت‌ دندان ‌ها کمتر می‌شود و روند درمان به تعویق می ‌افتد.به یاد داشته باشید که التهاب های لثه می ‌توانند موجب آسیب ‌های جبران ناپذیری شوند.

قبل از انجام ارتودنسی چه کارهایی انجام دهیم؟

عکس قبل و بعد از ارتودنسی در شرق تهران

در این خصوص باید این را بدانید که، با نصب وسایل ارتودنسی بر روی دندان ها، خصوصا ارتودنسی ثابت، تجمع باکتری و مواد غذایی دور براکت ها بیشتر می شود.

این امر می تواند زمینه را برای ایجاد پوسیدگی دندان ها و با التهاب لثه فراهم کند. از اینرو توصیه می گردد که قبل از شروع درمان ارتودنسی، تمامی دندان های پوسیده ترمیم (Restore) گردند و در صورت نیاز جرم گیری (Scaling) برای بیمار انجام شود.

این کار سبب می شود که تعداد باکتری های پوسیدگی زا و یا عامل ایجاد التهاب لثه در دهان کاهش یابد یا به تبع آن احتمال ایجاد پوسیدگی دندانی و یا التهاب لثه در طی درمان ارتودنسی کاهش یابد.

بعد از انجام درمان ارتودنسی برای بهداشت دهان و دندانم چه کارهایی باید انجام بدهم ؟

1_ به یاد داشته باشید زمانی که در دوره انجام درمان ارتودنسی هستید برای مراقبت بیشتر مسواکی که استفاده می کنید زبر نباشد.

2_به یاد داشته باشید که پس از هر وعده غذایی به صورت مرتب و هر بار حداقل 3 دقیقه مسواک کنید.

3_ زمانی که مسواک می زنید دقت نمائید که روی تک تک دندان ها و فواصل بین آن ها و روی وسایل ارتودنسی دندان نیز مسواک شود.

ارتودنسی ارزان در تهرانپارس

تنها با ما تماس بگیرید مشاوره رایگان دریافت کنید و نوبت خود را رزرو کنید تا علاوه بر دریافت راهنمایی برای انتخاب بهترین روش درمان، از تخفیف ویژه هم استفاده نمایید.

جالب است بدانید که درمان ارتودنسی دندان به اضافه اصلاح نامرتبی دندان ها و پرکردن فاصله های دندانی قسمت های پایین صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود تا :

  1. لبخندی زیبا داشته باشید.
  2. کشیدگی صورتتان کم می شود.
  3. صورت گرد را کشیده می کند.
  4. لب های باریک را برجسته می کند
  5. و همچنین فرم لب و ارتفاع بینی تا چانه را اصلاح می کند.

درمان ارتودنسی باعث پوسیدگی دندان‌ها می‌شود؟

این یک باور غلط می باشد که درمان ارتودنسی سبب پوسیدگی دندان‌ها می‌شود.

جنس براکت های ارتودنسی از استیل زنگ نزن می باشد.

این فلز برای ساخت قاشق و چنگال نیز استفاده می شود. و همانطور که همگی باور داریم که قاشق و چنگال نمی تواند سبب پوسیدگی دندان ها شود، براکت های ارتودنسی نیز نمی توانند باعث ایجاد پوسیدگی دندانی (Caries) شوند.

علت اصلی ایجاد پوسیدگی های دندانی باکتری های دهان می باشند.

از آن جایی که نصب وسایل ارتودنسی سبب گیر بیشتر مواد غذایی و تجمع باکتری ها اطراف براکت ها می شود، از این رو در رعایت هرچه بیشتر بهداشت دهان و دندان در طی درمان ارتودنسی بیش از قبل توصیه می گردد.

به این دلیل توصیه می شود که بیماران ارتودنسی حداقل سه بار در روز مسواک بزنند و از دهانشویه سدیم فلوراید جهت پیشگیری از ایجاد پوسیدگی و از دهانشویه کلرهگزیدین جهت جلوگیری از ایجاد التهاب لثه استفاده نمایند.

متخصص ارتودنسی چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

شما باید زمانی که با مشکلات واضح فکی مثل بزرگی یا کوچکی فک بالا یا پایین بودن فک مواجه شدید، یا اینکه فک بالا و پایینتان خیلی عقب رفته یا خیلی جلو آمده است و یا زمانی که مشکلات دندانی مثل نامرتبی دندان ها، عدم رویش تعدادی از دندان هایتان، دندان های نهفته ،دندان های فاصله دار و… وجود دارند به ارتودنتیست مراجعه کنید.
همچنین بهتر است بدانید که بیماران دارای مشکلات سندرمی ناحیه فک و دهان و همچنین بیماران شکاف لب و کام نیز برای درمان مشکلات فکی دندانی خود باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنند.

متخصص ارتودنسی چه تفاوتی با دندانپزشک عمومی دارد؟

دوره دندانپزشکی عمومی دوره ای می باشد که شش سال طول می کشد و برخی از دندانپزشکان پس از پایان این دوره شش ساله در آزمون دوره های تخصصی پذیرش دستیار (رزیدنت) که سه تا پنج ساله می باشد شرکت می کنند و بعد از قبولی در یکی از رشته های مربوطه متخصص می شوند.

مشاوره رایگان با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

برای مشاوره رایگان ارتودنسی با این شماره‌ها تماس بگیرید. 0919659921102177737762

کلینیک ارزان ارتودنسی در شرق تهران کجاست؟

خدمات ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی ترنج با 15% تخفیف انجام می‌گیرد. برای استفاده از این خدمات با ما تماس بگیرید.

40 پاسخ

  1. سلام وقت تون بخیر

    حدود 4 سال پیش دو تا دندون جلو دهان به علت پوسیدگی نصفشون خالی شده بود و دندان نصفه شده بود. دندونپزشک قسمت سالم رو برام نگه داشت و با کامپوزیت هم رنگ دندان پر کرد.
    یکی از اونا دوباره بر اثر ضربه ریخت.

    دو تا دندان آسیابی هم از دو طرف کشیده شده

    الان میخواهم نامنظمی دندانهایم را مرتب کنم. با این اوصاف آیا امکان ارتودنسی برایم هست و اگه هست قبل از انجام ارتودنسی باید اون دندانهای کشیده شده ایمپلنت بشوند یا خیر

    1. با سلام و احترام
      امکان انجام درمان ارتودنسی بر روی دندانهای ترمیم شده و یا درمان ریشه (عصبکشی) شده وجود دارد و هیچ مانعی برای این درمان وجود ندارد.
      در خصوص دندانهای کشیده شده، باید به صورت بالینی معاینه شوید و عکسهای رادیوگرافی تان بررسی شود که بر اساس طرح درمان مناسب برای شما خدمتتان عرض شود که آیا این دندانها را ایمپلنت کنید یا خیر.

      لازم به ذکر است که درمان ایمپلنت حتما باید بعد از درمان ارتودنسی انجام شود زیرا پس از ایمپلنت امکان جابجایی دندانها در طول استخوان وجود نخواهد داشت.

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

    2. سلام خسته نباشید من دندانهای فک پایینم تا حدودی به سمت راست کشیده شده و جلو هستند یعنی دنداهایم روی هم نمیاد میشه با ارتوندنسی درستش کرد یا نه سنم هم ۳۹ هستش با تشکر.

    1. با سلام و احترام
      در صورتیکه براکت کنده شده تنها شل بوده و اذیتی برای شما ندارد، تا زمان ملاقات بعدی خود با متخصص ارتودنسی خود میتوانید صبر کنید و مسلما در جلسه ملاقات براکت جدا شده توسط متخصص ارتودنسی تعمیر و جایگزین خواهد شد.
      در صورتیکه که انتهای سیم آزاد شده و بافت گونه و دهان را آزار میدهد، در اینصورن توصیه میشود که به متخصص زودتر مراجعه نمایید تا انتهای سیم را برای شما کوتاه کند و یا براکت را جایگزین نماید.

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت

  2. سلام وقت تون بخیر
    کدوم بیمه طرف قرارداد با کلینیک دندانپزشکی تون هزینه ارتودنسی یا بخشی از هزینه ارتودنسی رو تقبل میکنند؟

    و یه سوال دیگه اینکه در حالت ارتودنسی ارزان آیا از کیفیت متریالی که استفاده می شود کاسته می گردد یا اینکه متخصص ارتودنسی هزینه کمتری به عنوان دستمزد دریافت میکند؟

    1. با سلام و احترام
      معمولا بعضی از بیمه طرف قرارداد بانک ها درمان ارتودنسی را تحت پوشش قرار میدهند.

      در خصوص ارتودنسی ارزان، کیفیت متریال هیچ تفاوتی با سایر تعرفه ها نخواهد داشت و کیفیت درمان در بالاترین سطح ممکن تقدیم حضورتان میگردد.

      با توج به تعداد بالای مراجعین ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی ترنج، جهت رفاه مراجعین، تعرفه های درمان ارتودنسی به طور مناسبی در نظر گرفته شده است که با ارایه خدماتی با کیفیت بتوانیم خدمات خود را به تعداد بیشتری از هموطنان خوبمان ارایه دهیم.

      کلینیک دندانپزشکی ترنج

  3. سلام آقای دکتر من ۱۲ سالمه میخواستم ببینم میتونم ارتودنسی کنم و دندونای فک بالای من فاصله داره خیلی ممنون

    1. با سلام و احترام
      بله، سن شما مناسب برای درمان ارتودنسی میباشد و فواصل بین دندانی شما پس از درمان ارتودنسی بسته خواهد شد.

      دکتر سهراب آصفی
      متخص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت

  4. سلام آیا در مجموعه کلینیک دندان پزشکی ترنج، متخصص ارتودنسی خانم هم هست؟

  5. سلام برای ارتودنسی با هزینه دولتی کجا باید مراجعه کنم و تفاوت هزینه ارتودنسی با ارتودنسی در کلینیک شما چقدر می باشد؟

  6. سلام.
    دندانهای فرزند 10 ساله ام بسیار بهم ریخته هست ولی هرکاری میکنم نمیتونم راضی اش کنم به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنیم. چه کار کنم ترس فرزندم را از ارتودنسی و دندانپزشکی بریزه

  7. سلام. دخترم 10 ساله هست و مشکل فک و دندان دارد. آیا باید صبر کنم تا بزرگ تر شود یا خیر و اینکه بهترین خدمات ارتودنسی برایش چی هست؟

    1. با سلام و احترام
      توصیه میشود که دخترتان معاینه شود که بررسی گردد آیا مشکل اسکلت فک وجود دارد یا خیر؟
      اگر مشکل اسکلت فک وجود داشته باشد، درمان ایشان باید در این سن آغاز گزدد ولی اگر صرفا نامرتبی دندانی وجود داشته باشد میتوان درمان ایشان را به تعویق انداخت.

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت

  8. سلام دخترم 11 ساله هست و فک پایینش جلو هست آیا برای درمان دیر شده است؟

    1. با سلام و احترام
      سن طلایی برای درمان عقب وبدن فک بالا 8 تا 10 سالگی میباشد ولی با افزایش سن امکان درمان همچنان وجود دارد.
      توصیه میشود که برای معاینه تشریف بیاورید که بررسی شود آیا مشکل فکی ناشی از عقب بودن فک بالا هست یا جلو بودن فک پایین؟

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک و صورت

  9. دخترم بین تقریبا تمام دندان هایش فاصله ای وجود دارد بنظر شما مناسب ترین راه برای درمان چی هست و باید به چه متخصصی مراجعه نمایم؟

    1. با سلام و احترام
      بستگی به سن دختر شما دارد. در صورتیکه ایشان نوجوان هستند و دندانها کاملا سالم و بدون پوسیدگی یا ترمیم بزرگ میباشد توصیه میشود به متخصص ارتودنسی برای بستن فضا ها مارجعه بفرمایید.

      ولی اگر سن ایشان بالاتر هست و یا دندانهای پوسیده و پرشده زیادی دارند، با بررسی متخصص ترمیمی زیبایی ممکن است بتوان با روشهای زیبایی فواصل را پر نمود.

      کلینیک دندانپزشکی ترنج

  10. هزینه ارتودنسی آیا بعد از معاینه در مطب مشخص میشه یا اینکه چارچوب و جدول مصوب و مشخصی داره؟

    1. با سلام و احترام
      هزینه درمان ارتودنسی بر اساس نوع مشکل و طول درمان مشخص میشود. پس از معاینه بالینی و بررسی عکسهای رادیولوژی شما، متخصص ارتودنسی میتواند طرح درمان مناسب و طول درمان را خدمتتان عرض نماید.

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
      عضو هیات علمی دانشگاه

  11. آیا در کلینیک شما ارتودنسی به صورت اقساط هم انجام میگیرد؟

  12. با سلام و وقت بخیر لطفا در مورد هزینه های ارتودنسی هر دو فک در سال 1400 به صورت حدودی چقدر می شود؟

    1. با سلام و احترام

      هزینه درمان بستگی به نوع مشکل و طول درمان شما میتواند متفاوت باشد. توصیه میشود که ابتدا معاینه شوید و سپس متخصص ارتودنسی هزینه درمان را خدمتتان اعلام خواهد نمود.

      کلینیک دندانپزشکی ترنج

  13. سلام. به دلیل شلوغی دندانهای دخترم، دندانپزشک گفته که احتمال پوسیدگی دندان ها زیاد هست و برای بعدا به مشکل خواهیم خود. آیا این موضوع صحت داره و اینکه باید حتما به متخصص ارتودنسی برای اصلاح آن مراجعه نماییم.

    1. با سلام و احترام
      شلوغی دندانها میتواند عاملی برای سختی فرد در تمیز کردن دندانها و رعایت بهداشت دهان و دندان باشد و این موضوع به تبع آن میتواند سبب افزایش میزان پوسیدگی در دهان گردد.
      درمان ارتودنسی با مرتب کردن دندانها، شرایط را برای رعایت بهداشت دهان به صورت موثر فراهم میکند.

      دکتر سهراب آصفی
      متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
      عضو هیات علمی دانشگاه

  14. سلام. خدمات ارتودنسی به صورت اقساطی چگونه است؟
    چقدر باید اول پرداخت کنیم و چقدر در بقیه ماه ها

  15. من دندون هام رو پیش دکتر آصفی ارتودنسی کردم. واااقعا راضی ام. کارشون حرف نداره

  16. سلام اقای دکتر به نظر شما استفاده از ارتودنسی سنتی بهتره یا دیمون و اینکه هزینه شون فرق زیادی داره

  17. سلام دکتر دندون جلوییم کمی با دندون کناری داره همپوشانی پیدا میکنه خیلی درد میکنه و بین دو دندان لثه کمی ملتهب شده دندان از جلو سالمه فقط از درون پایینش کمی زرد شده به نظرتون با عصب کشی یا پر کردن درست میشه یا جای دندون تنگه و دندون عقل باید جراحی بشه یا ارتودنسی نیازه

  18. سلام آقای دکتر، من 28 سالمه و دندانهای جلویی فک بالا کمی فاصله از هم دارند و کمی کج هستند. و دندانهای فک پایینم دارای بهم ریختگی جزیی بودند که بعد از روکش یکی از دندانهای آسیا در فک پایین سمت راست و بزرگ بودن روکش احساس میکنم فشار بیشتری به دندانهام وارد شد و بیشتر پس و پیش شدند. و من یه کم فک پایینم انحراف به سمت راست داره و باعث میشه دندانهای سمت راست کاملا روی هم قرار بگیرند و به هم کوبیده شوند و دندانهای فک بالا و پایین سمت چپ اما به هم نرسند و چفت نشوند و همین هم باعث شده به علت کوبیده شدن دندانهای سمت راست روی هم درد و پوسیدگیشان بیشتر شود و دندان روکش شده ام دوباره دچار درد شود. حالا میخواستم بدانم آیا ارتودنسی علاوه بر از بین بردن فاصله و کجی دندانهایم در این سن میتواند تاثیری روی این مشکل فکم حتی جزیی داشته باشد؟

  19. سلام. امکان ارتودنسی برای افراد در سن چهل سالگی هم وجود داره؟ هزینه انواع ارتودنسی چنده؟

  20. سلام آقای دکتر -من فاصله دندون داشتم و ارتودنسی کردم و الان ارتودنسیم تموم شده دکترم ثابت کننده پشت دندونم گذاشتن و پلاک متحرکم برای هردوفکم دادن الان بخاطر اینکه پلاکم بد بود و اصلا نمیتونستم باپلاک متحرک صحبت کنم مجدد مجبورشدم که پلاکو بدم درست کنن و چندروزه که پلاک متحرک ندارم سوالم اینکه امکان داره فاصله دندونم بخاطر نداشتن پلاک متحرک مجدد برگرده؟؟ آیاثابت دندونی ک پشت دندونم هست امکان داره مجدد فاصله دندونم برگرده؟؟؟

  21. سلام ارتودنسی باید چند وقت باشه رو دندونا و هر چند بار باید مراجعه شه با عوض شه هر بار هزینه همونقدره؟

  22. ۱ سال پیش ارتودنسی دندان پسرم به اتمام رسیده و سیم دندانهایش را باز کردید ولی برای چکاپ نیامدیم
    نیاز هست؟

  23. برای پسرم می خواستم بپرسنمتخصص ارتودنسی
    پسرم 10 سالش هست
    متخصص ارتودنسی کار کودکان انجام می دن
    و معمولا هزینه اش چقدر هست؟

  24. سلام پسر من ارتو دنسی انجام داده سیم انتهای دندون در اومده در مرکز شما درست میکنن ما مهمان هستیم دسترسی به دکتر نداریم

  25. سلام ، دندانهای پایین پسرم جلوتر از دندانهای بالاست، راهنمایی بفرمایید

  26. سلام خسته نباشید من دخترم ۱۳ ساله است و دندوناش خیلی نامرتب .دانشگاه دندانپزشکی بردم گفتن که باید ارتودنسی ثابت انجام بده .اونجا تقریبا هزینه چقد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رزرو وقت لطفا فرم زیر را تکمیل کنید در اسرع وقت با یکی از شماره های کلینیک (02177737762 ، 02177702655) برای قطعی کردن نوبت‌تان با شما تماس می‌گیریم.

درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. به زودی پذیرش کلینیک برای تعیین زمان معاینه و پاسخ به سوالات‌تان با شما تماس خواهد گرفت.