1. عصب کشی در تهرانپارس _ شرق تهران _ تهران | دندانپزشکی ترنج

عصب کشی در تهرانپارس (کلینیک دندانپزشکی ترنج یا Uniqe Smile)

(عصب کشی در شرق تهران)

ترمیم دندان و عصب کشی در تهران

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که عصب کشی دندان چیست و چه کاربردی دارد ! در واقع عصب کشی یا درمان ریشه (Endodontic)  که به اختصار به آن اندو می گویند  یک درمان برای تعمیر یا حفظ دندان های آلوده از آسیب های شدید است ، که این روش شامل حذف قسمت آسیب دیده دندان (پالپ)، تمیز کردن و ضد عفونی کردن دندان و سپس پر کردن و چسباندن (محکم) آن است. علل شایع بر پالپ دندان، ترک خوردن، حفره ی عمیق، درمان های تکراری بر روی دندان و یا آسیب (زخم) است و اصطلاح عصب کشی از تمیز کردن ریشه های اطراف دندان می آید.

عصب کشی در شرق تهران برای نگه داری دندان انجام می شود . گاهی میشنویم دندانپزشک به سادگی می گوید باید دندان را بکشیم اما این یک تصور غلط است تا جایی که ممکن است هدف نگه داری دندان است . در روش عصب کشی ریشه دندان حذف نمی شود بلکه تنها کانال دندان را تمیز می کنیم و جهت جلوگیری از عفونت کمی از بافت اعصاب برداشته می شود.

چه زمانی درمان به روش عصب کشی دندان نیاز است و چرا برای عصب کشی در تهرانپارس مراجعه کنم؟:

بهتر است بدانید که درمان عصب کشی دندان در تهرانپارس در کلینیک دندانپزشکی ترنج یا Unique Smile زمانی پیشنهاد می شود که یک عفونت در دندان بیمار وجود داشته باشد، پالپ داخل دندان می تواند به باکتری آلوده شود به علت یک آسیب شدید و یا وجود یک حفره ی بدون درمان باشد حفره های بدون دندان می تواند به اندازه ی کافی عفونت کند که باید برداشته شود.
این امر توسط متخصصین کلینیک دندانپزشکی ترنج ( عصب کشی در شرق تهران ) انجام میشود.

علائم و نشانه ‌های نیاز به عصب کشی چیست (عصب کشی در شرق تهران) :

باید مراقب علائمی از جمله درد، حساسیت طولانی ‌مدت دندان به سرما یا گرما، تندرنس (حساسیت به لمس یا فشار)، تغییر رنگ دندان، تورم و ترشح و تندرنس گره ‌های لنفاوی و همچنین بافت‌های لثه و استخوان پیرامون دندان باشید. با این حال گاهی اوقات دندانی که نیاز به عصب کشی دارد در ظاهر هیچ نشانه ‌ای ندارد.

آیا عصب کشی دندان درد دارد؟

عصب کشی در کلینیک ترنج یا Unique Smile ( عصب کشی در شرق تهران ) بدون درد امکانپذیر است؟

در واقع درمان عصب کشی دندان برای پایان دادن به درد دندان انجام می‌شود چرا که عفونت غالباً درد دارد. با تکنیک‌ های مدرن و روش‌ های بی‌ حسی  در کلینیک دندانپزشکی ترنج عصب کشی در تهرانپارس یا Unique Smile ( عصب کشی در شرق تهران ) دیگر لازم نیست در حین درمان‌ های دندانپزشکی درد احساس کنید. پس از پایان درمان تا چند روز اول دندانتان ممکن است حساس شود به خصوص اگر پیش از عصب کشی دندان دچار درد و عفونت بوده است. این ناراحتی را می‌ توانید با مسکن های بدون نسخه برطرف کنید.

چه عواملی باعث عفونت دندان عصب کشی شده می‌ شوند؟

پوسیدگی دندان و یا شل شدن، ترک خوردن یا شکستگی مواد پر کننده دندان از جمله عواملی هستند که منجر به نفوذ باکتری‌ ها و عفونت مجدد دندان می‌ شوند.

مراحل درمان عصب کشی دندان در تهرانپارس :

•  معاینات اولیه تشخیصی برای عصب کشی دندان.
  •  تهیه رادیوگرافی قبل از شروع به درمان عصب کشی دندان.
  • تزریق بی حسی برای شروع درمان عصب کشی دندان.
  • پس از بی حس شدن دندان، حفره ای داخل تاج دندان ایجاد می کنند.
  • این حفره های ایجاد شده برای شروع عصب کشی دندان به وسیله  مته هایی صورت می پذیرد که بیماران با صدای ناهنجار آن ها را می شناسند.

علت درد دندان پس از عصب کشی :

بعد از انجام عصب کشی دندان در تهرانپارس، در صورت دردهای احتمالی بعد از درمان نگران نباشید زیرا در روزهای نخست درمان ریشه مخصوصا زمانی که قبل از کار درمان درد و التهاب وجود داشته ، دندان ها کمی حساس و دردناک می شوند زیرا قطع و خارج کردن عروق و اعصاب از کانال ریشه موجب ایجاد زخم و التهاب در اطراف ریشه دندان در استخوان می شود.

خطرات درمان عصب کشی دندان :

در کلینیک دندانپزشکی ترنج یا Unique Smile در تهرانپارس با به کار گیری از مواد و تکنیک های جدید و درمان عصب کشی دندان همراه با بی حسی، پروسه درمان تقریبا بدون درد انجام می شود بنابراین بیماران نباید به خود ترس راه دهند و درمان را به تاخیر اندازند .

عصب کشی دندان در تهرانپارس در چند جلسه انجام می شود :

درمان عصب کشی دندان در کلینیک دندانپزشکی ترنج یا Unique Smile معمولا بین 1 تا 3 جلسه برای یک دندان ممکن است طول بکشد. در بیشتر موارد، عصب کشی دندان طی 1 یا 2 جلسه انجام می شود. امروزه با توجه به پیشرفت های زیادی که در حوزه تکنولوژی و دانش رشته اندودنتیکس (عصب کشی) انجام گرفته شده است، تعداد درمان های تک جلسه ای نسبت به زمان های قبل افزایش چشمگیری یافته است.

عصب کشی دندان چند دقیقه طول می کشد :

بهتر است بدانید که براساس نوع درمان عصب کشی دندان  در تهرانپارس، نوع دندان و عوامل دیگر تخصصی که عصب کشی یک دندان را سخت تر یا ساده تر می کند، درمان عصب کشی دندان می تواند طولانی یا کوتاه باشد. به طور میانگین حدود یک ساعت نشستن روی یونیت دندانپزشک برای انجام یکی از جلسات درمان ریشه، طبیعی است و غیرقابل انتظار نیست.