Search
Close this search box.

تخفیف دندانپزشکی در شرق تهران

امروزه با افزایش هزینه‌های دندانپزشکی و عدم پوشش بیمه‌ای، برای رسیدگی به دندان‌ها باید هزینه‌های بالایی پرداخت کرد که از توان بیش از 75% مردم خارج می باشد از طرفی بهداشت دهان و دندان جزو ریشه‌ای و اساسی ترین نیازهای درمان هر فرد می باشد.

تخفیفات دندانپزشکی ترنج می‌تواند در صرفه‌جویی در مراقبت از دندان ها کمک کند. به طور عمده بیمه، خدمات زیبایی و تمامی خدمات مراقبتی از دندان را پوشش نمی‌دهد. در این صورت پیدا کردن یک کلینیک واجد شرایط با قیمت مناسب دغدغه هر فردی است که به زیبایی و سلامت دندان های خود اهمیت می دهد

برنامه های تخفیف دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی ترنج در تهرانپارس که به آن طرح پس انداز دندان نیز گفته می شود، گزینه‌ای آسان برای استفاده در بیمه دندانپزشکی برای افراد و خانواده‌ها می باشد که شما می‌توانید در درمان‌های دندانپزشکی از جمله بلیچینگ دندان در تهرانپارس، ارتودنسی دندان در تهرانپارس، ترمیم و کامپوزیت دندان در تهرانپارس از تخفیف برخوردار باشید.

برای اطلاعات بیشتر همین الان با ما تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی ترنج علاوه بر تخفیفاتی که ارائه می دهد موارد زیر را هم برای بیماران خود در نظر دارد :

  1. ضمانت خدمات
  2. دریافت اقساطی
  3. خدمات گسترده
  4. افزایش کیفیت و کاهش هزینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رزرو وقت لطفا فرم زیر را تکمیل کنید در اسرع وقت با یکی از شماره های کلینیک (02177737762 ، 02177702655) برای قطعی کردن نوبت‌تان با شما تماس می‌گیریم.

درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. به زودی پذیرش کلینیک برای تعیین زمان معاینه و پاسخ به سوالات‌تان با شما تماس خواهد گرفت.