نکات مهم درباره ایمپلنت دندان | ایمپلنت دندان در تهرانپارس

نکات مهم درباره ایمپلنت دندان که بهتر است بدانید

(کلینیک دندانپزشکی ترنج)

ایمپلنت های دندان در تهرانپارس یک نوع پایه تیتانیومی سازگار با سلول‌ های بدن افراد می باشند، ایمپلنت ها به عنوان یک جایگزین دائمی به جای یک یا تعدادی دندان از دست رفته توسط متخصصان ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی ترنج در تهرانپارس مورد استفاده قرار می گیرند، بعد از قرار گیری ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی ترنج در تهرانپارس در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در اطراف ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش خورده و به فک متصل می شود، برای جوش خوردن ایمپلنت به مدت زمانی تقریباً 3 الی 6 ماه نیاز است، بعد از جوش خوردن ایمپلنت دندان تاج و روکش دندان بر روی ایمپلنت دندان قرار می گیرد

کاشت ایمپلنت دندان سخت و دردناک است :

جراحی ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی ترنج تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد، بنابراین دردی در طول جراحی ایمپلنت دندان حس نمی شود، بعد از اتمام بی حسی و جراحی ناراحتی ‌هایی وجود خواهد داشت که این ناراحتی برای افراد مختلف متفاوت می باشد، می توان گفت دردی که حس می شود، مانند درد کشیدن دندان است که این درد نیز با دارو های ضد دردی که توسط دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی ترنج تجویز خواهد شد مدیریت می شود

ایمپلنت های دندانی که در تهرانپارس انجام می شود چند سال عمر می کنند :

باید توجه داشته باشید که ایمپلنت های دندان می ‌توانند برای یک عمر و یا مدت زمان کوتاه تر مورد استفاده قرار بگیرند، همچنین میزان عمر ایمپلنت دندان ها به عوامل مختلفی مانند میزان حفظ و رعایت بهداشت دهان و دندان، معاینات و چکاپ های منظم دندانپزشکی، رعایت دستورالعمل های مراقبتی و … بستگی دارد

رعایت بهداشت دهان و دندان در ایمپلنت های دندان در تهرانپارس :

حفظ بهداشت دهان و دندان ها بعد از جراحی ایمپلنت دندان در تهرانپارس در راستای جلوگیری از ایجاد پلاک و باکتری‌ های دندانی و آسیب دیدن لثه و دندان ها ضروری می باشد. حفظ بهداشت دهان و دندان به صورت مطلوب پس از ایمپلنت دندان دارای اهمیت ویژه می باشد، بنابراین لازم است با استفاده از نخ دندان، برس و مسواک مخصوص، اطراف دندانی که ایمپلنت شده است به خوبی تمیز شود، نحوه استفاده از مسواک ها باید توسط دندانپزشک آموزش داده بشود